Mi változott?

Március óta vártam rá.
Lelkesen.
Centit vágva.
Vágytam a pezsgésére.
Az inspirációira.
A ismételt örömteli nagy találkozásra.
Vártam és vágytam.
Számoltam a hátralévő napokat.
Csekkoltam a weboldalát.
Néztem a fényképeit és a videóit.

Majd eljött a tegnap.
Ott voltam.
Ő is ott volt.
Nem értettem.
Ő jól érezte magát.
Bennem űr volt.
Nem inspirált.
Nem lelkesített.
Nem idegesített.
Ő most ilyen volt.
Én most ilyen voltam.

Elmaradt a lényeg.
Szokásos bull shitek.
Új, divatos frázisok puffogtatva.
Nárcizmus.
Önelégültség.
Hígitott almalé a nektár helyett.

Megváltoztam.
Kevés lettél már.
Sajnálom.
Amit adtál, köszönöm.
Már nem foglak keresni.

Vigyázz magadra.

(A TEDx Danubiáról írtam)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok