Menedzser és a Spiritualitás VIII. - A Mátrix leomlik - másodközlés



Véget ért a dolce vita, azaz a részmunkaidős időmilliomos, ugyanakkor skizoid állapot.  Időmilliomosnak tűnik, de gyakorlatilag semmire sincs idő. A munkahelyemen a négy óra igencsak kevés volt, gyakorlatilag a napi operatív feladatokra, tűzoltásra volt elegendő. Otthon viszont nem tudtam dolgozni, mert vagy különórára mentünk az aprónéppel (úszás, francia és balett), vagy ha otthon voltunk, akkor nem engedett dolgozni. Kusza időbeosztás, kusza viszonyok és rengeteg bűntudat.
De beköszöntött az aranykor, újra teljes értékű ember vagyok: nyolcórás!
Teljes munkaidő, nagy kihívások, s mindeközben  dolgozok magamon, emelve a rezgésszintemet.
Megismerkedtem a Mátrix energetikával - kvantumtudat technikával, mely kitűnően megtámogatja a hoppolást, EFT-t, azok eredményét tartósabbá, elmélyültebbé teszi. Míg a hoppolás alapfeltétele, hogy ki  kell mondani fájdalmas, vagy éppen alantas gondolatokat, addig a mátrixnál elegendő a konfliktus felidézése és mehet máris a tisztítás. Azonnali oldást jelent, mely nemcsak emócionális, de fizikai szinten is megkönnyebbülést, javulást hoz.  
Nos, a hétvégi kurzuson, legalább 10-15-ször kaptam és adtam oldást, ami felért egy tavaszi nagytakarítással. Érdekes élmény a mátrixhullám megtapasztalása, azaz a hiedelmek, zavaró érzések rendszerének leomlása, mellyen párhuzamosan a fizikális erő is elhagyja az embert, a lábak rogyadoznak, fáradtság uralkodik el felettünk. 
Olyasmi, mint a buddhizmus - abban az értelemben, hogy  koncepciótlan dologról akarunk koncepciókban beszélni. Nem megy.  Nem lehet. Nem is kell érteni, csak egyszerűen engedni, hogy megtörténjen.  
A kétnapos tréning után teljes lelassulás következett be nálam.  A lélek megy az útján szabadon, míg az egó lemaradt és nem tudja ezt hova tenni. Csak néz, csak bambul és fogalma sincs mi van körülötte és miért lát mindent másként.
A mátrix tréning  rengeteg oldása szépen hámozta le a felszíni rétegeket, s ezzel a mélyből újabb tartalmaknak adott szabad utat. A kitisztult helyébe, újabb megoldandó régi konfliktusok léptek. A tisztítás  szépen a felszínre hozott mindenféle korábbi  elfojtást, fel nem dolgozott érzelmet, mely fizikai fájdalom formájában manifesztálódott.  
Konkrétan rosszul lettem, menni nem tudtam, amikor bizonyos épületek mellett haladtam el. A legfurcsább az volt, hogy a pozitív emlékű helyeken is kifejezetten negatív érzéseim voltak. Ez lehetetlen, hogyan írhat egy érzelem felül egy másikat? A kettőnek függetlennek kell lennie egymástól! Hogyisvanez?  Nem láttam jobb megoldást, mint egy újabb hoppolás elvégzését, mátrix tanfolyam után alig 48 órával. Hatalmas felismerést, egyfajta mini-megvilágosodást hozott, s új megvilágításba helyezte az itt és most megtapasztalását. Végre, a Mátrix utáni 3. napon  jól voltam.  
Az öröm kb. két napig tartott, amikor is  jött egy magas láz, benáthásodás, makacs köhögés, mely ágyba parancsolt. 
A legszebb az egészben, hogy a gyereken is jelentkeztek ezek a tünetek. 
Az Új Medicina szerint a gyerek 10 éves korig az anya rezgéseivel egy, így ő is úgy érzi magát, azaz viszonyul a világhoz, ahogy az anyuka. 
Egyértelmű, hogy az oldások eredményeként nálam jelentkező tisztulások megjelentek a gyermekemen is.
Szóval mi is történt? 
A GNM/Új Medicina szerint egy fel nem dolgozott, mély  konfliktus már kezdett elváltozásokat  létrehozni a szervezetemben. Miután ezt a konfliktust sikeresen feloldottam, így megindult az elváltozások helyreállítása, mely  a láz és nátha formájában  távozott.
Érdekes és új megtapasztalása és megértése a betegségnek. A kórházat azért kihagytam volna ... de valahogy mégis egy érdes és  jó kaland volt. A  legjobb benne az volt, hogy minden percben együtt lehettem a kis Szeretetcsomagunkkal. S megint csak azt mondom, a legjobb dolog anyukának lenni.
S, hogy mi is az Új Medicina? Írok még róla...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok