Szeretet koldusai - mindennapok

„Bármire képes voltam, hogy szeretetet csikarjak ki másokból, de erre csak 43 évesen döbbentem rá. Addig, életem szinte minden egyes napján manipuláltam valamilyen módon az embereket, hogy megszerezzem az elfogadásukat, elismerésüket, szeretetüket. Kivétel nélkül mindenkivel ezt tettem. Két lábon járó átverés voltam. És amikor nem kaptam meg a szeretetüket vagy elfogadásukat, akkor elkezdtem őket ...
okolni, hogy mit is tettek velem. Így éltem akkoriban. Nagyon nehéz erről beszélni, mert ha tényleg megnézed, mit művelsz, akkor lerántódik a lepel a kis trükkjeidről. Ez pedig először igen fájdalmas. Mint egy műtét: magadba merülsz, és az egészet feltárod, nem csak részeit. És ez fáj, és még egy ideig sajog. De, ahhh, amikor aztán visszatérsz, az maga a tiszta fény.” (Byron Katie)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok