Könnyű udvariasnak lenni

A kezdő sofőr rekordidő alatt szembesül azzal a jelenséggel, hogy a balra nagy ívben kanyarodás lámpanélküli vagy telezöldes helyeken szinte lehetetlen. Budapesten.
Ennek egy oka van, a kölcsönös udvariasság, mint olyan ismeretlen. 
Gyorsabb haladás érdekében a szokásos kis kerülőutak helyett bevállaltam két forgalmas út kereszteződését.
Első voltam a sorban, szépen be is húzódtam a kereszteződésbe. Index villog, bájosan mosolygok, három ujjam összetéve.
Mögöttem lévők araszolva kerülgetnek, míg a szembejövők áradata csaknem szünik, s egy sem akar balra nagy ívben kanyarodni.
Előrébb csúszok, kocsim már a kereszteződés közepén terpeszkedik,lehetetlenné téve egy szembejövő esetleges balra kanyarodását.
Így sem lassítanak.
Próbálkozom, újabb balra húzás.
Mintha a szembejövő lassítana! De nem, gázt ad, s centikre húz el mellettem.
Végre egy lassít, majd megáll,  kanyarodhatok.

Micsoda figyelmes gentleman!

Reality bites - a valóság ennél profánabb.

Könnyű volt udvariasnak lenni, mikor a lámpa pirosra váltott. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok