Ms Watson nyomoz

A Facebook oldalamon kb 2 hónapja különféle számok jelentek meg, ismerőseim nagy kíváncsiságára.
Mi lehet? 
A számok az idővel csökkentek.
Míg ma végre megjelent a magyarázat: irány Heidelberg!

Joggal kérdeztek, mégis ez most hogy jön ide.
Nos, az utóbbi időben többször emlegettem az ismétlési kényszert, az újrajátszási ciklusokat.

Idei életévem különösen érdekes.
19 éves voltam, amikor pont ide, Heidelbergbe kerültem  egy DAAD-ösztöndíjnak köszönhetően. 
20 éve szinte ugyanezen napon szálltam le a Liszt Ferenc expresszről, s költöztem be a diákszállásra (2-szoba-konyhás-fürdőszobás apartmanba!), s töltöttem el feledhetlen 1hónapot.
Tehát megvan az első ismétlés. 
Miután innen számolom a függetlenségi ciklusomat is - itt a másik pont is.
Viszont a 39 a 26-tal es a 13-mal alkot sorozatot, így érdemes ezeket is nézni!

Tegnap már nem bírtam aludni, izgatott voltam az utazás miatt is.
Teljes lámpalázzal léptem ki reggel a lakásajtón, s szálltam be a taxiba. 
Az első újrajátszási pont a dutyifríben ért.  Célirányosan megyek a Lancôme polc felé, leguggolok és felveszem az Aroma Tonic dobozát. 26 évesen egyszervolt munkahelyemen kaptam kipróbálása több termékkel együtt. Többi ment ez maradt, s azóta is kerestem - hiába. Hasonló illatokat találtam, de nem ezt.  
Jó, nagyon jó értékekre bukkani....

Nem bírtam olvasni a gépen, vigyorogva fotóztam Pegazusváros különféle felhőpalotáit.

Autókölcsönzőnél újabb meglepi: a török fiú vigyorogva közli hogy "auto mit navi" magasabb kategória ugyanazon áron. A városi parkolás céljából választott miniautó helyett egy hiperszuper kényelmes  Golf várt. 
A biztosítás kötésekor a srác magyaráz, hogy ez a típus csak 26 éves kor felett köthető. Nem értem. Úgy látszik ő sem, forgatja az útlevelemet. Majd közli, hogy azt hitte 25 vagyok.
Na ez volt a nap fénypontja. 
(Megjegyzem 26 évesen a kalauznéni 21-nek nézett. Ez most jobb arány!)

Szűk 2 óra múlva már a Neckart bámultam kis szobám balkonjáról. 
Irány a város!

Sokat változott, s talán nem előnyére.
Egyetemi városként még most is rengeteg a diák.
Meg a turista. Tudni kell, hogy a 2.világháború alatt született paktum értelmében a szövetségesek nem bombázták Heidelberget és Göttingent, cserébe Oxfordot és Cambrige-t kímélte a Luftwaffe. 

Viszont minden sarkon kínai, thai étterem van...belvárosban turik, s ugyanazon konvencionális márkák mint idehaza.
Ennyit a globalizációról.
A Vetter még megvan - 25 éve főzik a földkerekség legerősebb sörét (33%).
Igaz, a felszolgálók és a szakácsok törökök.
Ha ezt Szulejmán tudta volna....









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok