Inspired by The Work

Byron Katie-nak köszönettel. 
Respect!


Ahogyan Katie megjelent az életemben
Katie Munkája
Kinek a dolga?   És megint...


Év végi háladás


Anyaként
Mintaszülő - mintagyerek
24/7
Yekana az irodában
Alternatív anyuka
Görkori
Hóhahó
Jobb agyféltekés rajzolás

Nőként
Fordíts meg
Love is a four letter word - na persze, hogy szerelem!
Aztán megint szerelem inspired by Boris Vian
Flört! - filmmel
R.I.P. - minden napra egy új Helga
Hibázás szépségei - mert nincs hiba, és én is emberből vagyok
Szerelemről és más démonokról - bevallom, egyik  legkedvesebb írásom. De hár ki szeresse, ha nem én?
Királynőnek születve - és békulákat csókolgatva
Némi erőszak - ahányszor másnak igent mondasz, annyiszor -lehet-, hogy magadnak nemet
Új irány?  -  a melegek is emberek
Kifogytam
web 2.0 állóháború az emanci és a katolikus menyasszony között
Pogácsa kétszer - kis HR
Testmester
Kövér, vékony, szép, csúnya - mindez csak gondolat




Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok