Hétköznapi guru

A hosszú hétvége közeledtével még utolsó percben betértem a diszkontba, s gyorsan vettem a család kedvenceiből valamint friss zöldséget, gyümölcsöt a fantasztikus nyers turmixokhoz.
Már a kasszánál állok, s pakolnék ki a szatyromból (nem vettem kosarat), várom, hogy a szalag mozduljon már.
Az előttem álló kék munkásruhás szaki  pislog.
Végre van hely, pakolni kezdek. Előre a nehéz, dobozos vagy kemény zöldségek, majd pár hűtős cucc, s végén a zsemle és a csomagolt bébispenót.
A szaki sunyin mosolyog.
"Nem úgy van ám, hogy csak egymásra hányom a dolgokat - fordulok felé nevetve- mindent a helyére."
Szaki is nevetni kezd. 
Látszik, nem erre  a reakcióra számított.
Haladunk, ő már fizet, míg én éppen rácsodálkozom a dohányárukra, egész pontosan a csomagolásukra. 
Az öreg megszólal:
"Nem a cucctól, hanem a ráírt ijesztgetéstől halunk meg". 
Fizet és távozik.

Állam leesik, a fószernak kisujjában van az Új Medicina. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok