Téged mi inspirál?


Egy régebbi  posztomban írtam a Kreatívunkról,  aki azt mesélte el, hogyan születnek meg fejében a jobbnál-jobb ötletek, hogyan alakul egy felderengő forma, hogyan lesz abból valami vizuális gyönyörűség.

Ma ismételten abban a szerencsében volt részem, hogy egy közös megbeszélésen, egyeztetésen lehettem vele.
A megbeszélés minden egyes persze lenyűgözött, kinyitott és egyre inkább szippantott be az a csodálatos  színes (kreatív)  világ,  amiben ő él.

Közben fülig érő mosollyal néztem a csillogó szemét, kipirult arcát,  mozdulatait  és hallgattam lelkes hangját, ahogyan a projektjéről beszélt.  Flow-ban volt,  ami pedig ragadós.

Inspiratív?
Igen. 
A szakmai tudás, hit és lelkesedés, az így létrejövő teremtő kreatív folyamat az, ami a mindennapok munkájába behozza a színt, megnyit ajtókat, belak  tereket  -  azaz  magával hozza  az ÉLETET.

És persze, ehhez még jön egy jópár örömteli alkotó pillanat, csupa jutalomfalat, amely az  emberi kapcsolatok sajátja. Csak ki kell tárnunk az ajtónkat, s megengedni magunknak, hogy észrevegyük azt a tudati gazdagságot, ami bennünket körbevesz.



Kitárod az ajtód?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok