Egy gondolat ... 1.

....  bánt engemet, s régóta próbálom megfogalmazni. Megfogalmazni úgy, hogy kimondjam, ami nem vagy kevésbé tetszik, s ezzel ne bántsak meg másokat.
Másokat, akik lelkesek, elkötelezettek és vállalják a tömegek felvilágosítását.
Úgy, mint ahogy én is hittem és tettem még úgy másfél éve.
S minél jobban mélyülök el ebben a tudásban, s jön hozzá a szupervíziós képzés látásmódja, egyre inkább mondom azt: lassan a testtel és elő a kérdésekkel.

A Recall Healingről van szó.

Arról a tudásról, módszerről, ami immáron az életem része. Ami - a Buddhizmushoz hasonlóan- fenekestől forgatta fel az életemet, állította feje tetejére a gondolkodásmódomat.
Sőt, azt szoktam mondani, a Recall által nyújtott tudás és tudatosság a buddhizmus egyik módszere a nyugati (értsd rohanó) ember számára.

Amikor a módszer szelídsége - ne ítélj és ne hibáztass! -, mellett megjelenik az itt és most összekapcsolás az akkor és ottal, s ezek így együtt már hatalmas erőt, energiát szabadítanak fel, mely végigsöpör a transzgenerációs mintákon.
Ennek következményei sohasem tudjuk megjósolni, kitalálni, ugyanis bármi előfordulhat.
Előfordulhat, hiszen ebben hatalmas össznépi játszmában mindennel és mindenkivel össze vagyunk kötve.

Láma Ole szokta mondani, hogy tekints úgy az emberekre, mintha azok nővéreidet, öccseid, anyád, apád lennének. - Tudom, erre mondjátok, hogy a barátait választja az ember, a családot meg kapja, és különben is isten őrizzen tőlük.
Pedig a legnagyobb és legmélyebb önismereti tanításokat tőlük kapjuk. Most legyintetek, hogy na persze… mindenki mással könnyebb, mint velük!
Persze: ha rajtuk túljutottál, akkor már jöhet a nagyvilág. Ha a velük kapcsolatos -meglehetősen intenzív - viszonyt és viszonyulást helyére tetted, akkor a többi emberrel is könnyebben boldogulsz. Azokkal, akikkel kevesebb időt töltesz, akikről kevesebbet tudsz, akikkel kevesebbet érintkezel. Akik elől lényegesen könnyebb elmenekülni.

Visszatérve  a Recallhoz
Megfigyeltem, hogy gyakran jönnek előrevetítő kérdések.
Nincs kristálygömböm, jövőbe sem látok, nem vagyok médium … tehát nem fogom megmondani, hogy mi fog Veled történni.
Így Recall során sose kérdezd,  hogy mi történhet, vagy mi lesz majd, vagy mi történhetett volna…. vagy ha ekkor meg akkor ez és ez történt, akkor mi történhet még veled.
Kérlek, fogalkozzunk az itt és mosttal, mert csak így juthatunk el az akkor és otthoz.

Akkor és ott
Nem győzöm kihangsúlyozni az esetleírás pontosságát. E során a szupervízió felépítését használom:
- történések  felderítése időrendi sorrendben, minden információ számít
- érzelmi tartalmak pontos kimondása - ha kell francia-kanadaiul

És ezek után én még mindig csak kérdezek.

Kérdezheted, hogy mi  az elváltozás oka, lehet, hogy mások egyből megmondják neked, lerajzolják pontosan a két szakaszt, előkapják a Szerv Atlaszt, s az is lehet, hogy egyből mondják a konfliktust, azt, hogy mi lehetett, ami ide vezetett.

Én azonban óvatos vagyok.

Tudnom kell, hogy az információra fel vagy-e készülve.
Hogy egyáltalán nyitott vagy-e.
Nem tisztem a megmondás, még akkor sem, ha már a hipotézisem igazoltnak látszik.

Neked kell a fádtól meglátni az erdődet.
Csak akkor tudsz továbblépni.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok