Az erdő hallgat mélyen

Épp a Hollywoodoo Erdő című dalát hallgattam Recall Healing szemináriumról jövet, útban a Szkénébe, Pintér Béla Társulatának  Titkaink című darabjára.

Fordítástól és a tömény információktól teljesen kiütött agy azonban vette a szimbólumkat. Így  kellően nyitottan és bio-logikusan  ültem be a darabra.

Titok. Zsarolhatóvá válás, beszervezés, árulás, meghasonulás.
Kilépés belőle?

Hányszor kérdezzük, mi a titok az életedben?
Titok? Az nincs 

…. nem hall, nem lát, nem beszél ….

Éjjelente fogcsikoratás.
Autizmus.

Borban az igazság: 
sorra dőlnek ki a sztorik a családi szekrényből: abortusz, balkézről származó gyerek, árulás, lopás, emberölés, öngyilkosság.

Titkok - életünk alapkövei.
Mindennapjaink kísérői.
Beépülnek sejtjeinkbe - s ha mi nem beszélünk, akkor majd a testünk fog.

Úgyhogy nekem ne gyere az életem tökéletes és minden kerek mesével…

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok