Az én kis felhőatlaszom

„…amióta FELÉBREDTEM remekül vagyok minden téren. köszönöm….“ - írta  egy ismerősöm.

Ó de jó neki, hogy felébredt.

Én ugyanis álmodom, mégpedig folyamatosan.
Mély álom ez, melyben csak vagyok.
Óceán hullámai, melyeken sodródok.
Nincsenek címkék, nincsenek elvárások, se szemrehányás, se bűntudat. Van-ás van.

De az is lehet, hogy csak egy filmet nézek, melyben ismerős arcok és ismerős helyek villannak fel, majd tűnnek el ezeregy titkukkal.

Az élet egy álom

Nos, Gilbert hétvégi Recall Healing szemináriuma óta meg vagyok győződve, hogy ez valóban így is van. Hogy mi és mikor és kivel történt, s egyáltalán hogyan -  Az valós? Vagy csak valami elme által játszott mesefilm, amelyben elhittem, hogy főszereplő vagyok?
Honnan jönnek ezek a mély és erős érzések, mikor életemben először most vagyok ilyen helyzetben / most vagyok itt / most találkozom ezzel az emberrel?  S egyáltalán mi történt? És mi van most?

Vasárnap óta folyamatos  megkérdőjelezés az életem - megint. 
Ami velem történt az nem én vagyok.
Mi történik velem? Mi volt a családomban? Kik mikor és hogyan bukkantak fel, majd tűntek el az életemből? Véletlen? Nem. Minden logikus és okkal van. Amíg választ nem találsz - szembesül te majd utódait az idők végezetéig.  Kibaszottul össze vagyunk egymással kötve.....

Ma munka kapcsán szülővárosomban jártam. Rácsodálkoztam: mennyire más, mennyire szép.
Az akkori csemeték az elmúlt 10 évben sudár fákká nőttek,  fasor ma már erdő.

S ott a park…. megannyi érzés, szép vagy éppen könnyes emlék. Soha ki nem mondott szavak és soha el nem  hullajtott könnyek… mert én erős vagyok.

Csomópontok …. nem előző életeken át, hanem ebben az egyben. 
Ott vagyok most, ahol egykor összetört szívvel, széttaposott lélekkel, de felemelt fejjel eljöttem. Búcsú és szavak nélkül. Vissza nem nézve, hanem csak előre… előre… előre?!

Nézem az épületeket, a tereket, a fákat …. mi változott? 
Talán minden. Talán semmi.

Azzal, hogy csak nézed a dolgokat, azok már változnak….. a film pörög …. csak egy film.... és milyen szép.... bennem megjelenik a hála, s folynak  a könnyeim.

Megengedődött.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok