Párnakönyv

Akkor te MOST az életbe vagy szerelmes? - nézett rám jóbarátom nagyra nyílt kék szemekkel, miközben cigijén pöccintett egyet.
 Jómagam is nagyra nyílt szemekkel néztem rá, hátradőltem és elmosolyodtam.
Ezen ÍGY még nem is gondolkodtam el. Lehet.
Te szereted az életet? - szegezte nekem a kérdést egy  ismerősöm, nem kevésbé kikerekedett szemmel.IGEN - mondom a világ legtermészetesebb módján.  

A két beszélgetés között idestova  fél év telt el, s közben rájöttem, igen az életbe magába vagyok SZERelmes. Állandóan. Vannak hullámvölgyeim, mélypontjaim - ugyanúgy, mint bárki másnak. Azonban  az életszeretetemet semmi sem tudja elvenni, legfeljebb megcincálni, s azt is azért, hogy ez a kiáramló én-állapotom a hullámok elcsitultával még erősebb legyen.

Gondolkodtam, hogy melyek az élet tömény örömpillanatai, amikor csak és kizárólag szeretet és hála marad.  Greenaway Párnakönyvének hősnője azt mondja: amitől gyorsabban ver a szív.

Elterülni a szauna melegében  - 15 perc szerelem
  
Dugóban ülve észrevenni egy épület elrejtett szép részletét  - 10 másodperc szerelem

Pirosnál állva átmosolyogni a szomszéd rendőrautóba, s látni, hogy a marcona arcokon mosoly terül el. A következő pirosnál meglátni, hogy már ők mosolyognak át - 2 perc szerelem

Újra hallgatni kedvenc Mike Oldfield számaidat - másfél óra szerelem

Önfeledten táncolni - 5 perc szerelem

Plázában leguggolni a szembe jövő szépséges alig 3éves kislány mellé, s szemébe nézve mondani „gyönyörű és okos nagylány vagy“, s nézni, ahogy sírásra görbülő szája felfelé kunkorodik, szeme csillogni kezd. Lubickolni a tekintetében és fülig érő szájjal továbbmenni - 15 perc szerelem.

Megölelgetni a lábadba kapaszkodó nyűgös totyogót, s hallani anyukája hangját: "Nahát! Ilyent még senkivel sem csinált." - 5 perc szerelem

Unalmasnak ígérkező tárgyaláson a briliáns intellektus mellé járó igéző szempár - 5 másodperc rezzenéstelen szerelem



Fájdalmaid közepette egy tál forró, szeretettel teli húslevest kapni - fél óra szerelem

Masszírozni - masszírozva lenni - 1 óra szerelem

Felhőn ülni a másik Felhőn Ülővel, s egymásban megtisztulni - 1 óra szerelem

Először belenézni és végleg elveszni újszülött gyermeked szemeiben - örökké tartó szerelem.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok