Anyuloop

Szeretek TEDxDanubiára járni.
Évente egy nap szellemi wellness, rengeteg gondolat, inspiráció.
Ahogy hallgattam az előadásokat, sokszor látványosan vigyorogtam: jé, erről írtam a szakdolimban! Jé ezt szóról-szóra pont így írtam! 

Ott ülve, éreztem, hogy egy nyelvet beszélek az előadókkal. S ez nem az angol vagy a magyar volt.

Sepsi Oli barátom mondja mindig,  hogy a gondolat, az ötlet  meg kíván valósulni, s keresi magának a testet, ami majd őt valóra váltja. Biztos, ami biztos több hordozót is megtalál, s az váltja valóra, akinél a feltételek összeállnak: az elhivatottság, a bátorság, a kockázatvállalás, a meggyőzés és az anyagiak.


TEDx
Imádom, mert mindig bemutatnak olyan zenei produkciót, ami ütős.
Most mindenen túltettek Barabás Lőrinc zenész személyében. A fiatal zenész trombitán játszik, hol egyedül, hogy bandájával, nagyon jót zenét ír, és a színpadon magával ragadó. És  fogyatékkal él - teljes életet. Olyan életet, hogy másoknak rengeteget ad. Örömöt, felszabadult pillanatokat.

Az alábbi videót nézve villant belém, hogy a mindennapokban én is loop-olok. Igaz másként.
Szépen veszem fel az egyes szólamokat, majd végtelenítve nap, mint nap játszom folyamatosan.
  1. 6-kor keltem magamat, kávé, reggeli és a gyermekemnek tízórai készítés.
    Lányom ébresztése, reggeli közösen. Készülés, öltözés, smink.
  2. Motyó fel, viharzunk suliba. Kerüljük a kukásautókat. 
  3. Sulinál parkolás, irány az osztály, dolgozatok megnézése, aláírása, borítékokba kiporciózott pénz kiosztása (ilyen-olyan-amolyan különóra, osztálypénz, kirándulás)
  4. Puszi-puszi, este otthon.
  5. Irány a munka. Kávé termoszból. Van, mikor csak tejhab, kávé nélkül. Mikor mennyire vagyok reggel már ébren.
  6. Munka, meeting, megbeszélés, egyeztetés, emlékeztető írása, véleményezés, osztályértekezlet, egyéni megbeszélés. Ebéd. Kávé.
  7. Haza. Dugó. Kertek alatt. Parkoló keresése. A kutyaólnyi autókkal kamionnyi helyet foglalók méltatása.
  8. Cipekedés, lépcsőzés. Pincébe le. Megint fel.
  9. Puszi-puszi. Gyerek átadás-átvétele mamitól.
  10. Leckenézés, jegyek aláírása.
  11. Gyerek ventillál.
  12. Gyerek ventillál.
  13. Gyerek ventillál.
  14. Eszünk, iszünk, fürdünk, fogat mosunk.
  15. Gyerek mesél.
  16. Én mesélek.
  17. Beájulok.
  18. Bónusz track: kéthetente hétvégén még egyetem is volt…
Ez megy 14 napos ciklusban gyakorlatilag 12 napon át, majd másik 4 napon felezve (vagy reggeli vagy az esti loop).

Szóval, ha azt mondod, hogy fáradtnak tűnök, akkor nagyon jól látod.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok