Harácsonyi láz

Minden évben megfogadom, hogy soha többet nem fogok mézeskalácsot sütni.
7 évvel ezelőtt gyúrtam, pihentettem, gyújtottam és sütöttem a tésztát.

Aztán Aldinak, majd Ikeának hála jöttem a már csak összeszerelésre váró házikók. Kevertem a porcukros tojásfehérjét és ragadt az egész lakás. 
Gondolkodtam a ragasztópisztolyon, de gyermekem beleharapott a cuccba, így a ragasztó ötlete gyorsan sutba lett hajítva.

Tavaly megint kedvet kaptam és vettem kész tésztát az Aldiban.
Idén pedig az Ikeában.
Tavalyi kemény lett, idei megégett.
Porcukos keverés helyett dekortollak. Gyerek megette.

Legnagyobb szívfájdalmam az elbaszakodott idő. Egyszer csak azt vettem észre, hogy boldogan sertepertélő lányom eltűnt....

Ugyanis az ikeás állatformákkal kifejezetten szaporátlan a munka. Gyurás, szaggatás, tepsibe rakás,  resztli összegyúrása, nyújtása (két nejlon között a fejetlen rénszarvasok és farkatlan rókák elkerülése érdekében), szaggatása, tepsibe tornázása.
Sütése 150 fokon légkeverésésben  és szarrá égetése 5 perc alatt.

Jövőre: doboz ikeás mézes vagy aldis spekulatius és némi dekortoll megvétele. 

Ha mézest akarok sütni: csapjatok agyon!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok