Pirulák

Cseszd meg Morpheus....

Kiköpném a piros piruládat.

Kérem a kéket. 
Felébredni az ágyamban és azt hinni, amit hinni akarok.

Jó lenne megint nyavalyogni. Sírni-ríni szenvedni.

S mindenért mindig másokat hibáztatni.
Mindig mást kikiáltani bűnbaknak.
Az életet megint csak megúszásra játszani. Vigye el a balhét más. 
Legyen más a rossz, s én  lehessek a jó. A szent. A makulátlan.

Nem látni az ok és okozatot. Nem látni, hogy tetteimnek milyen következményei lehetnek.
Csak azt látni, hogy már megint én vagyok a mártír, akit bárki bármikor kizsigerelhet.
Belesüppedni a nemet nem mondás mocsarába.
Úgy élni, hogy nem vagyok magamnak fontos, értékes.
Úgy élni,  hogy hol áldozat, hol bíró, hol pedig tettes vagyok.
Mert az sokkal könnyebb.

Nyúl üregének így nincsen vége.... cseszd meg Mopheus.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok